Sjekk bookingen din!

Skrevet av Runar Kvernen .

Tollgate melder om visse problemer med sitt bookingsystem, det vil si utsendelse av formell bekreftelse på din bestilling - som du har sendt på mail. Derfor rådes du nå til å dobbeltsjekke.

Sarah Martin (bildet) og hotellet ber derfor om at du sender en purremail, dersom du ikke har mottatt en bekreftelse innen 3-4 virkedager. 

Tollgate er selvsagt i gang med leverandøren for å rette opp det som trolig er en "bug" i systemet, og regner med å få ordnet dette i løpet av rimelig tid. Men for å være sikker: Du sender mail til sarah.martin@tollgate.co.uk, denne kommer frem. Men når hotellet da legger dette inn i sitt booking system, og skal sende bekreftelse, så har de oppdaget at dette ikke alltid sendes ut. Bestlillingene er no prob, men dersom du da ikke får svar innen 3-4 virkedager, send en ny mail - og så sikrer Tollgate en manuell håndtering - og du får bekreftelsen.

I perioden 21. august til 27. august vil bekreftelse på bestilling ta litt lenger tid, kanskje en uke, dette skyldes andre forhold enn selve bookingsystemet. Men, bestill i vei - og send en purremail, så order dette seg. Som vanlig. 

Skriv ny kommentar

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Internettadresser og e-postadresser konverteres til lenker automatisk.
  • Automatisk linjeskift
Bekreft at du ikke er en automatisk spambot ved å svare på spørsmålet.